نوشته شده توسط : تیزلند

یکم اردیبهشت 1393

به گزارش خبرگزاری فارس از اسفراین، این بازارچه دانش‌آموزی پیش از ظهر امروز در دبیرستان تیزهوشان شهید بهشتی اسفراین برپا شد و دانش‌آموزان محصولات خود را در بازارچه کار و فناوری مدرسه عرضه کردند.

بیش از 50 نفر از دانش‌آموزان این آموزشگاه محصولات دست‌ساز خود را در درس کار و فناوری به نمایش گذاشتند و به سایر هم‌کلاسی‌های خود و اولیای دانش‌آموزان و بازدید‌کنندگان فروختند.

مدیر دبیرستان تیزهوشان شهید بهشتی اسفراین در حاشیه راه‌اندازی این بازارچه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اسفراین فارس گفت: این بازارچه با هدف بهره‌‌وری از درس کار و فن‌آوری‌، آشنایی دانش‌آموزان با حرفه کسب و کار‌، افزایش روحیه تولید در دانش‌آموزان، آشنایی با خلاقیت و توانایی‌های دانش‌آموزان و عملی کردن داشته‌های دانش‌آموزان از کتاب کار و فناوری برگزار شده است.

علیرضا حسن‌آبادی اظهار کرد: مدرسه به عنوان پایه و اساس آموزش به این نوجوانان، تأثیرگذارترین نهاد در زمینه خودسازی آن‌ها محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: به طور حتم برگزاری چنین برنامه‌هایی در سطح مدارس زمینه‌ساز فعالیت بیشتر دانش‌آموزان در زمینه خوداشتغالی خواهد بود و فرهنگ خودکفایی را به آینده‌سازان این مملکت یاد خواهد داد.

به گزارش فارس، شهرستان اسفراین در جنوب استان خراسان شمالی قرار دارد.

 

کلمات کلیدی: آموزش و پرورش استان خراسان شمالی

 

منبع دریافت این مطلب : خبرگزاری فارس





:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 مهر 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: